ZOMAX Brand Dealer Conference 2021

nutizie 201A Conferenza di Operatori di Marca 2021 di ZOMAX Garden hè stata tenuta in Wenling International Hotel, u 23 di settembre di u 2021.I dirigenti medii è anziani di a cumpagnia, i rapprisentanti di vendita è i rappresentanti di i distributori di tuttu u mercatu anu participatu à sta riunione.
In l'ultimi anni, ZOMAX Garden hà implementatu strettamente l'essenziali di u travagliu pruposti da u presidente Wu Liangxing di u Cunsigliu di Amministrazione di u Gruppu.Hà pigliatu "Focus on ZOMAX Brands" prupostu da u direttore generale di a cumpagnia Mr. Wang Yili cum'è un pianu strategicu per fucalizza nantu à u mercatu, cuntinuà à migliurà i prudutti, è cresce i sforzi per invistisce in a ricerca è u sviluppu di i prudutti New Energy, a cumpagnia. i rivenuti righjunghjini una nova altezza, chì hà rinfurzatu a fiducia di i distributori di a cumpagnia in ZOMAX Garden.
À a riunione, u sgiò Engineer Huang Xinyue, u rapprisintanti di u dipartimentu tecnicu di a cumpagnia, annuncia i novi prudutti chì sarà lanciata prestu, a catena Gasoline vide ZMC5966, 21V Battery Chainsaw ZMDC201.I dui novi prudutti sò più populari è facenu l'utilizatori più convenienti per operà.
U Signore Wang Yili, direttore generale di a cumpagnia, hà dettu à a riunione chì ZOMAX Garden hà rottu cunvenzioni è hà fattu novi sfondate in l'ultimi anni.Pigliendu "Focus on the ZOMAX Brand" cum'è un pianu strategicu, a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia integrata hè guidata da i bisogni di l'utilizatori, i prudutti sò pruduciuti in una manera diversificata di marche core, è a vendita hè basatu annantu à u mercatu cum'è a situazione attuale in una nova situazione. , chì cambia l'anni di sperienza è cuncetti di a cumpagnia.L'efficienza di l'impresa hè stata migliurata.A cumpagnia hà da cuntinuà à innuvà.Mentre migliurà continuamente i prudutti alimentati da a benzina, pigliarà i prudutti di i machini di giardinu di batterie di litiu cum'è u novu scopu di prumuzione di ZOMAX Garden.Piglierà invariabilmente l'innuvazione cum'è a forza motrice, piglià u sviluppu di u mercatu cum'è guida, è coglie l'opportunità strettamente.ZOMAX Garden deve fà novi rializazioni.L'imprese duveranu fà discussioni nantu à l'emancipazione di a so mente, realizà azioni estensive di migliurà a qualità, migliurà in modu cumpletu e capacità di cuntrollu di i costi, è cuntinuà à sviluppà u novu mercatu.Aumenterà à custruisce ZOMAX Garden in una impresa intelligente.
À a fine di a riunione, u sgiò Wang hà incuraghjitu tutti l'impiegati di ZOMAX Garden à stabilisce un trasportatore d'innuvazione culturale di fiducia ZOMAX, cunfidenza di marca è cunfidenza culturale, cuntinuà à sviluppà prudutti orientati à l'utilizatori di ZOMAX, è custruisce a fiducia di i venditori è di l'utilizatori. a marca ZOMAX, per realizà veramente a missione di ZOMAX di "Creà una marca glubale, per serve u mondu".


Postu tempu: 25-11-21
  • 4
  • 5
  • Rover
  • 6
  • 7
  • 8
  • KESKO 175x88
  • Daewoo
  • Hyundai